In een kliniek met alle specialisten onder een dak is veel kennis voorhanden en is de zorg van hoge kwaliteit. Doorverwijzen wordt samenwerken; dat merkt u aan de behandeling.
Verder is Medidental lid van de Nederlandse Vereniging voor Mondgezondheid Het Ivoren Kruis. Daardoor zijn we altijd aangesloten op de nieuwste werkwijzen en inzichten.
Klachten? Doe uw mond open!
Mocht het voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Doe dan uw mond open! Vraag ons per telefoon of e-mail om een verhelderend gesprek. Uw tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier deed. Dan kunnen we gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Informatiepunt en klachtenregeling
Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der
Tandheelkunde (NMT). Het TIP is alleen telefonisch bereikbaar: 0900-202 5012 (Starttarief € 0,0454, dan € 0,15 per minuut en maximaal € 1,00 per gesprek.)
Medidental is aangesloten bij de KNMT klachten service.
Op deze website kunt u alle informatie hierover vinden: KNMT klachten service
Uiteraard kunt u ook meer informatie krijgen bij één van onze medewerkers.
per telefoon: (023)-7119011
per email: contact@medidental.nl
Zijlweg 148C - 2015 BJ Haarlem
023-711 90 11 - contact@medidental.nl
Website realisatie door KARB apps & sites.